’t Kasteel continurooster gezamenlijk lunchen

’t Kasteel

----

In de middeleeuwen werden kastelen gebouwd om mensen te beschermen. In zo’n groot gebouw met dikke muren zat eigenlijk een klein dorpje verstopt waar allerlei soorten mensen woonden en samenwerkten. Iedereen had er zijn eigen belangrijke rol. Hoe een dagje op een kasteel eruit zag? Avontuurlijk, uitdagend en zeker ook heel leerzaam.

In IJsselstein groeien onze kinderen op met uitzicht op de kasteeltoren en de verhalen van ons oude kasteel. Het is letterlijk en figuurlijk het fundament waarop onze school gebouwd is. Wij bieden een veilige plek aan alle kinderen om te leren, spelen en zichzelf te ontwikkelen. We bereiden ze voor op een toekomst waarin je samenwerkt en samen bouwt aan een mooie wereld. Wees welkom op ’t Kasteel!

Wanneer ben je welkom op ’t Kasteel?

Onze schooltijden:
maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 14.00 uur

Op ’t Kasteel hebben we gekozen voor 5 gelijke dagen met een continurooster. De kinderen eten tussen de middag gezamenlijk in de klas en gaan dan onder toezicht van één of meer leerkrachten buiten spelen tot het tijd is voor het middagprogramma.