Samen Gymmen met je peuter in IJsselstein

Er valt zoveel te leren bij peutergym.

- - -

Natuurlijk leert je peuter goed bewegen: vangen, gooien, schoppen, ­hinkelen, klauteren, evenwicht ­bewaren en springen. Maar ook sociaal maakt je kind grote sprongen, wat dacht je bijvoorbeeld van delen, luisteren, omgaan met groepsgenootjes, wachten op je beurt of juist zeggen dat jij nu aan de beurt bent. Maar het belangrijkste is misschien wel dat ze met een grote glimlach aan het bewegen zijn.

Data

We hebben net het laatste blok peutergym afgesloten. Het was een succes. Bedankt ouders en peuters voor jullie enthousiasme. We starten in het najaar (herfst 2023) weer met een nieuw blok. Houdt u onze Facebook pagina en website goed in de gaten voor de nieuwe data. Graag tot dan.

Grote stappen vooruit

De peuters leren de essentiële vaardigheden onder begeleiding van een professionele, enthousiaste gymjuf (met gymbevoegdheid). Je zal zien dat je peuter niet alleen steeds beter leert bewegen, maar ook steeds meer durft, vriendjes maakt en kleine opdrachten leert begrijpen.

Plezier voor twee

Samen met papa of mama (opa of oma) gymmen in een ‘echte’ gymzaal, dat is echt qualitytime voor ouder en kind. Het laatste kwartiertje gymmen de peuters nog even alleen door onder begeleiding van de gymjuf en leert je kind dat hij het ook alleen kan. De ouders hebben dan onder het genot van een kopje koffie of thee de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen.

Doen jullie mee?

Jij en je peuter zijn altijd welkom om een keer mee te doen.

• Peuters vanaf 2,5 jaar

• Voor data kijk op: www.basisschooltkasteel.nl/peutergym

• Kosten € 15 voor 4 keer of los € 4,00 per keer.

• Aanmelden is niet nodig.

• Locatie: gymzaal van basisschool ‘t Kasteel, J.W.Frisolaan 2 te IJsselstein.