Kunst en Creativiteit

Op de foto met je Kasteelshirt

De zomervakantie begint nu echt bijna! Heb jij al leuke plannen? Misschien vind je het wel leuk om met onze fotowedstrijd mee te doen? En wie weet win jij wel 1 van de 5 Doppers met Kasteellogo!

Het doel is om de leukste/gekste/gaafste foto van jezelf (of samen met een andere leerling van ’t Kasteel) te maken in je Kasteelshirt. Dus speel je deze zomer op ons schoolplein? Heb je dikke pret in de achtbaan? Hebben jullie de mooiste hut gemaakt op de IJVO? Of kom je deze vakantie op een andere te gekke plek? Maak er een een foto van!

Je kan meedoen aan de wedstrijd door je foto te mailen naar school, of je foto als opmerking te plaatsen onder het Facebook bericht van de wedstrijd.* Doe dit wel voor 2 september! Want daarna gaat de jury zich buigen over de leukste foto’s. Is jouw foto een winnende foto, dan nemen wij contact met je op én ontvang je natuurlijk zo’n te gekke Dopper!

* De deelnemende foto’s worden op de website geplaatst, heb jij of je ouders hier bezwaar tegen, dan kan je helaas niet mee doen.