Activiteit bij ’t Kasteel

Ons Eindfeest

Dinsdag 16 juli organiseren de leerlingen van Groep 8 en de leerkrachten weer Het Eindfeest! Het wordt een mooi feestje voor alle leerlingen en ouders. De dag staat vol leuke activiteiten, zoals de musical van groep 8 en diverse talenten-workshops.

Heel ’t Kasteel Bakt

Tijdens het eindfeest is er ook een Taartenbakwedstrijd. De jury zal net als Janny en Robèrt letten op uiterlijk én smaak. Je ontvangt een extra punt als de taart past bij onze school, of hoe jij je voelt op ’t Kasteel. Wil jij (samen met je zoon of dochter) ook meedoen met onze taartenwedstrijd geef je dan op via de mail voor 9 juli aanstaande. De taart kan je op 16 juli om 08.30 uur brengen.

Foodtruckfestival

Vanaf 12.30 uur zijn ook alle ouders welkom. We beginnen met de prijsuitreiking van de taartenwedstrijd ‘Heel ’t Kasteel bakt’, waarna je kan genieten van heerlijk eten bij onze foodtrucks.

Tijdens dit foodtruckfestival zijn er ook nog leuke activiteiten voor de kinderen zoals nagels lakken, spelen op het nieuwe plein en een fotowedstrijd.

Jij bent er toch zeker ook bij!?

En oh ja, wil je nog even de sfeer van vorig jaar proeven, kijk dan hier!