Activiteit bij ’t Kasteel

Kleding- en Speelgoedbeurs
op ’t Kasteel

Is jouw zoon of dochter bijna al uit zijn kleren gegroeid? En past hun speelgoed ook niet meer zo bij ze? Dan is het een heel goed idee om naar de kleding- en speelgoedbeurs te komen? Je kan op onze markt tweedehands spullen kopen en verkopen. Houd je van vintage schoolspullen? Die verkopen wij ook.

Wil je ook graag kleding en speelgoed verkopen? Of zijn de kinderen toe aan nieuwe kleding en wil je graag langskomen om te shoppen? Dat kan. De kledingbeurs is op zaterdag 14 september van 09.00 uur tot 12.00 uur. Voor de kinderen is er opvang. Dit is geregeld door het team van ‘t Kasteel. Er komt een dierenambulance, een klim- en klauterparcour, knutselactiviteiten en de kinderen kunnen dansen en zingen in ‘t Engels met Miss Helen. Zo kunt u als ouder rustig winkelen en hebben de kinderen een fantastische ochtend.

Voor de verkoop kunt u een plek reserveren. Wij vragen een kleine bijdrage voor de organisatie. Een plek met tafel (de tafel staat dan al voor u klaar) vragen wij €5 en voor een plek zonder tafel €2,50. U kunt dit op de dag zelf betalen. De eerste 25 aanmeldingen ontvangen de gratis shopper (zie foto). U kunt zich aanmelden voor een verkoop plek via directie@basisschooltkasteel.nl. De shopper is te koop voor €0,50 op de dag zelf.

Wij zien iedereen graag op zaterdag 14 september. Graag tot dan!