Aan de slag met je talent!

----

Iedereen heeft talenten, maar die moeten er wel uitkomen.
Dat hoeft niet per se op school te zijn, dat kan ook na school. Wij vinden dat er ruimte moet zijn om talent te laten bloeien. Doe jij ook mee met onze naschoolse ontdek-je-talent-vakken?

Inschrijven
Inschrijven voor één of meer van de onderstaande workshops kan met het formulier dat uw kind heeft ontvangen of vul je gegevens in in deze mail.

Dansja
Glowdance, dansen met licht

Ken je die toffe lichtgevende armbandjes? Hoe zou het eruit zien als we deze sticks op ons lichaam plakken, de lichten uit doen, en dan gaan dansen? Klinkt tof toch?

De eerste drie lessen gaan we aan de slag met het leren van de dans. De laatste les plakken we de glowsticks op ons lijf en dansen we er echt mee. Dit wil je niet missen! Geef je snel op voor

deze toffe danslessen!

Groep 1 t/m 4

Woensdag 8,15, 22 en 29 juni 2022

Tijd:

les 1 t/m 3: 14.00 – 14.45 uur

les 4: 14.15 – 15.00 uur

Waar

les 1 t/m 3 op school

les 4 in de dansschool van Dansja omdat we het daar helemaal donker kunnen maken.

gratis

Maximaal 20 kinderen

Yoga en Massage
Het is in de eerste plaats heel leuk

Kinderyoga maakt het kind op een speelse wijze bewust van het lichaam, de adem & het gevoel. We leren verschillende yogahoudingen, adem & meditatie / mindfulness oefeningen.

Groep 1 t/m 8

Woensdag 8,15 en 22 april

Tijd: 14.15 – 15.15 uur

Kosten
Kosten € 25,00 inclusief materiaal. Ook via Upas of Stichting Leergeld.

Minimaal 5, maximaal 12 deelnemers

Breuken, procenten en kommagetallen
Rekenbootcamp

Bij de bootcamp rekenen leer je breuken, procenten en kommagetallen door middel van spel en beweging. Je kan een geweldige boost in rekenen verwachten, meer zelfvertrouwen en plezier in leren, veel beweging en beeldende uitleg en een instructie die aansluit bij jouw leerstrategie.

Groep 7 en 8

4 maart van 15.00 – 16.30 uur

Kosten
€ 27,50 inclusief materiaal en betalen met Upas of stichting leergeld is mogelijk.

Maximaal 8.

tafels 5 t/m 10
Rekenbootcamp

Bij de bootcamp rekenen leer je tafels door middel van spel en beweging. Je kan een geweldige boost in rekenen verwachten, meer zelfvertrouwen en plezier in leren, veel beweging en beeldende uitleg en een instructie die aansluit bij jouw leerstrategie.

Groep 5 en 6

8 april van 15.00 – 16.30 uur

De bootcamp tafels is op de Baden Powellweg 4

Maximaal 8.

PS Heeft u de filmpjes die gemaakt zijn tijdens Aan de slag met je talent al gezien? De Monster school en Dansja hebben een toffe video gemaakt.